Outlook

Wij nemen u mee in onze visie op de huidige en toekomstige ontwikkelingen binnen en buiten ons bedrijf. Wat betekenen bijvoorbeeld de digitale ontwikkelingen voor onze markten, klanten en onze dienstverlening? Hoe spelen we in op de steeds grotere vraag naar maatwerkoplossingen? Hoe zetten we onze jarenlange kennis en ervaring en ons internationale netwerk nog beter in voor onze klanten?
Verschillende Van Leeuwen collega’s geven vanuit hun vakgebied antwoord op deze vragen. Zij beschrijven de markten, klanten, leveranciers, logistiek, toegevoegde waarde diensten, digitale toepassingen, en de organisatie, van nu en van de toekomst.

Uitzicht op Klanten

De digitalisering van onze dienstverlening is in volle gang: meer en meer klanten zullen in de komende jaren via webshops, een klantenportaal en ons social media-platform met Van Leeuwen communiceren.

Uitzicht op Industry

De maakindustrie leeft op. De groei in onder andere de automotive is op sommige plekken zelfs ronduit spectaculair. Daarnaast investeren diverse overheden na een lange periode van terugloop opnieuw meer in infrastructurele projecten.

Uitzicht op Energy

De energiemarkt verandert de komende jaren ingrijpend door de energietransitie. Kolencentrales maken plaats voor gasgestookte centrales.

Uitzicht op Leveranciers

De opleving in de staalmarkt en de wereldwijde toename van economische groei zorgen voor toenemende vraag naar onze producten. Dat is na een periode van krimp schakelen voor onze leveranciers.

Uitzicht op Operations

Optimale logistiek en distributie vormen een belangrijke basis van onze dienstverlening. We hebben de expertise in huis om vanuit onze 25 magazijnen wereldwijd de materialen op het juiste moment op de juiste plek te krijgen.

Uitzicht op Toegevoegde waarde

Klanten willen steeds vaker producten direct in hun productieproces kunnen verwerken.
De vraag naar bewerkingen, just-in-time-leveringen, technisch advies, inspecties en materiaaltesten neemt de komende jaren dan ook sterk toe.

Uitzicht op IT-systemen

Van Leeuwen investeert in een geavanceerd, toekomstbestendig IT-platform. Door op één manier te werken volgens gestandaardiseerde digitale processen kan onze onderneming snel reageren op veranderingen in de vraag.

Uitzicht op Human Resources

De organisatie van Van Leeuwen bestaat uit diverse internationale vestigingen. We zijn één wereldwijd bedrijf met een lokale aanwezigheid, waarbij Van Leeuwen-teams zich verdiepen in de lokale cultuur en manier van zakendoen.