Voorwoord

Sinds de oprichting in 1924 is Van Leeuwen altijd een ‘people’s business’ geweest. Klanten kiezen niet alleen voor ons vanwege onze producten en diensten: ze kiezen voor ons omdat onze mensen zich met hen verbinden, als betrokken mensen met een passie voor buizen. We hebben diepgaande kennis en begrip van wat onze producten betekenen in de bedrijfsvoering van onze klanten. We willen dat onze klanten uitblinken en succesvol zijn in hun onderneming.

In hun dagelijkse werk zetten onze mensen hun ondernemerschap en probleemoplossend vermogen in. Ze maken het verschil door te werken met hun expertise en flexibiliteit. Ze zeggen nooit nee en zetten altijd die extra stap: wat er ook nodig is, waar ook ter wereld, en welke uitdagingen de  marktomstandigheden ook met zich meebrengen. Zowel lokaal als over de grens nemen zij verantwoordelijkheid voor onze klanten.

Van Leeuwen-mensen zijn lokale ondernemers die er trots op zijn deel uit te maken van een groter geheel: de Van Leeuwen-familie. Dat maakt ons de meest betrouwbare partner die onze klanten kunnen vinden. Daardoor hebben we een geschiedenis van bijna honderd jaar en een toekomst om met vertrouwen naar uit te zien.

Onze 2.400 mensen werken vanuit veel verschillende landen met diverse culturen. We hebben mensen uit verschillende generaties met diverse talenten en vaardigheden in dienst in veel verschillende banen, projecten, processen en werkplekken. Met plezier stellen we een aantal van onze collega’s aan u voor in
dit Jaarboek. Want, kort gezegd: onze mensen maken ons ‘more than tubes’.

Veel plezier met het lezen van hun verhalen in dit Jaarboek 2021.

Peter Rietberg
Voorzitter van de Raad van Bestuur